Klachten & Opmerkingen

Intra Verlichting Outlet Klachten & Opmerkingen

Indien u klachten of opmerkingen heeft over onze producten, de website of de werkwijze van ons bedrijf dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan op de volgende manieren:

Per telefoon: 0229-745310
Per email: info@intra-verlichting-outlet.nl

Indien u gebruik maakt van de email optie, dan zullen wij u binnen maximaal 1 werkdagen een reactie per email terug sturen.   
Het voordeel van mail is dat u duidelijk de klacht kan omschrijven eventueel toegevoegd met productfoto's.
Voordeel voor ons dat u het per mail stuurt is dat we de klacht direct kunnen behandelen omdat we het dossier o.a. uw order erbij kunnen zoeken en meteen bij de eerste terugkoppeling een oplossing kunnen aandragen.

Klachtenbemiddeling via Stichting Webwinkel Keur

Mocht u als klant niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u zich wenden tot de stichting Webwinkel Keur. Zij zullen bemiddelen bij het vinden van een passende oplossing voor uw klacht/probleem.

Stichting Webwinkel Keur kunt u hiervoor inschakelen en uw klacht melden op https://www.webwinkelkeur.nl/consument/
Klacht indienen bij de Geschillencommissie Webwinkel Keur

Europese online geschillenplatform (ODR)

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@intra-verlichting-outlet.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
Ideal
100% laagste prijsgarantie
© 2015 - 2020 Intra-verlichting Outlet | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel