Klantenservice

Klantenservice - Intra Verlichting Outlet.NL

√ Bestellen
√ Levering & Bezorging
Voorraad
√ Retourneren
√ Betaling
√ Algemene voorwaarden
√ Privacy Statement
√ Klachten / Opmerkingen
√ Veelgestelde vragen
√ Laagste prijsgarantie


Bestellen

  • Plaats de artikelen die u wilt bestellen via de knop ’Voeg toe aan winkelwagen’  in het winkelmandje.
  • Klik op de button “winkelwagen” (linksonder in uw scherm).
  • Kies de gewenste betaalwijze.
Kijk uw winkelwagen goed na en als de bestelling akkoord is klikt u op “Bestelling afronden”.
  • In het volgende scherm vult u uw gegevens in en klikt u wederom op “Bestelling afronden”.
  • Na alle gegevens te hebben gecontroleerd en akkoord te hebben gegeven op de algemene voorwaarden klikt u op ”Bestelling bevestigen”.

Levering & Bezorging

Leveren

Als u op een doordeweekse dag voor 12:00 uur besteld krijgt u de volgende werkdag de materialen geleverd via POSTNL.

We doen er alles aan om de bestelde lampen op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden van bijvoorbeeld PostNL de bezorging iets vertraagd is.

Track & Trace

Zodra wij uw spullen hebben verzonden, ontvangt u een e-mail met als onderwerp: 
“Intra verlichting heeft uw bestelling verzonden”. 
In de mail ziet u de link: “Klik hier om deze te bekijken voor de meest actuele stand”.
 Hier kunt u uw bestelling online volgen.

Bezorging

Als de koerier u niet thuis aantreft zal de koerier de materialen bij uw buren afleveren en een kaartje bij u achterlaten met de gegevens waar uw materialen zijn. Mocht onze koerier de materialen niet bij uw buren kunnen afgeven zal hij de volgende dag opnieuw de materialen aanbieden. Als dit weer niet lukt krijgt u een kaartje in de brievenbus met het telefoonnummer van de koerier. U kunt deze dan bellen voor het maken van een afspraak. 

Verzendkosten

  • Order boven de €75,- worden in Nederland met uitzonderingen van de eilanden gratis verzonden.
  • Voor een order onder de € 75,- vragen wij een vergoeding van € 6,95 voor leveringen in Nederland, met uitzondering van de eilanden.
  • Voor leveringen in België vragen wij een vaste vergoeding van € 10,00.

Kapotte / Beschadigde levering ontvangen?

Ten alle tijde zullen wij uw producten zorgvuldig verpakken om zodoende de producten zonder schade bij u af te leveren. Mocht er toch schade zijn, dan verzoeken wij u om dit binnen maximaal 1-2 werkdagen na ontvangst van de levering te melden zodat wij een nieuw product naar u kunnen verzenden. Graag ter ondersteuning afbeeldingen toevoegen van de schade. Indien het product niet meer voorradig is zullen wij het aankoopbedrag aan u retourneren.  Mocht u dit niet doen, dan kan voor ons de schade aan het product na levering ontstaan zijn en zijn wij niet meer verantwoordelijk voor de schade.

Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. 


Retourneren

Zichttermijn

Bij de aankoop van producten via Intra Verlichting Outlet.NL heeft u als consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen (de zichttermijn). Deze zichttermijn start een dag nadat u de producten hebt ontvangen.

Download hier uw Retourformulier of mail: retourneren@intra-verlichting.nl

Wilt u het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden en zorgvuldig om te gaan met het product. Mocht u besluiten de verlichting retour te zenden, zorgt u er dan voor dat wij deze in een zo origineel/oorspronkelijk als mogelijke staat terug ontvangen. 

Mocht het product of de originele verpakking door ondeugdelijke verpakking van de retourzending beschadigd raken, dan kunnen hier voor u kosten aan verbonden zijn of indien
 u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en daardoor schade aan het product ontstaat, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. 


Procedure retourzending

Wanneer u binnen de zichttermijn van 14 dagen uw product retour wilt zenden vragen wij u om dit als volgt te doen:

- per email kunt u uw retourzending aanmelden op retourneren@intra-verlichting.nl
- verstuur het product met alle geleverde toebehoren (zover als mogelijk is) in de originele (deugdelijke) verpakking naar het retour adres wat u van ons ontvangt na acceptatie retourzending.

- na aanmelding van uw retourzending ontvangt u van ons de desbebtreffende gegevens om het retour te kunnen zenden en heeft u nog 14 dagen om de producten terug te zenden. Zonder onze acceptatie van uw retourzending en dus zonder retournummer wordt uw retour niet in behandeling genomen! 

- zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding,ontvangt u het volledig bedrag (inclusief eventuele verzendkosten van de heenzending) op uw rekeningnummer.

Terugbetaling binnen 14 dagen na ontbinding vindt alleen plaats als de producten ook door ons zijn ontvangen.


Verzendkosten retourzending

Geheel conform de daarvoor gebruikelijke voorwaarden zijn de verzendkosten van uw retourzending voor eigen rekening.

Kapotte levering ontvangen?

Ten alle tijde zullen wij uw producten zorgvuldig verpakken om zodoende de producten zonder schade bij u af te leveren. Mocht er toch schade zijn, dan verzoeken wij u om dit na ontvangst van de levering te melden zodat wij een nieuwe lamp (indien op voorraad) kunnen opsturen.
Indien wij geen nieuwe lamp kunnen opsturen omdat deze niet meer op voorraad is ontvangt u het aankoopbedrag van ons terug.

Uitzondering op het retourbeleid en uitzondering bij het annuleren van een bestelling

Het wettelijke recht om te retourneren / annuleren van een bestelling geldt alleen voor overeenkomsten tussen Intra Verlichting Outlet.NL en consumenten en geldt dus niet voor overeenkomsten tussen Intra Verlichting Outlet.NL en andere bedrijven. 

Mocht u als bedrijf en dus zakelijk een bestelling hebben geplaatst en iets te veel of verkeerd besteld hebben, neem dan contact met ons op. 

Uw bestelling wordt als een zakelijke bestelling aangemerkt als u bij de factuurgegevens een bedrijfsnaam vermeld, die zodoende ook automatisch op de factuur terecht komt.

Vanzelfsprekend kunt u als consument wel bedrijfsgegevens invullen bij het afleveradres, dat staat dan los van de factuurgegevens die u van uzelf als particulier invult.


Betaling

Prijzen

Alle genoemde prijzen op Intra Verlichting Outlet.NL zijn inclusief 21% btw.  

Betaling en bestelproces

Bestellen

  • Plaats de artikelen die u wilt bestellen via de knop ’Voeg toe aan winkelwagen’  in het winkelmandje.
  • Klik op de button “winkelwagen” (linksonder in uw scherm).
  • Kies de gewenste betaalwijze.
Kijk uw winkelwagen goed na en als de bestelling akkoord is klikt u op “Bestelling afronden”.
  • In het volgende scherm vult u uw gegevens in en klikt u wederom op “Bestelling afronden”.
  • Na alle gegevens te hebben gecontroleerd en akkoord te hebben gegeven op de algemene voorwaarden klikt u op ”Bestelling bevestigen”.

Als uw bestelling compleet is en u alle gekozen producten in uw winkelmandje heeft geplaatst gaat u via de knop afrekenen naar het veilige betaalgedeelte van de website. U kunt er voor kiezen een bestelling te plaatsen met of zonder account, als u er voor kiest een account aan te maken slaan wij uw gegevens op en kunt u een volgende keer sneller en gemakkelijker winkelen op onze website. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn bieden wij u een uitgebreid aantal betaalmogelijkheden:

  • Betaling met iDEAL 
  • Betaling met Bancontact (Belgie)
  • Vooruitbetaling - NL49INGB0008175365 onder vermelding van: Naam en bestelnummer
  • Zending onder rembours (+ 17,50)

Wel of geen extra betaalkosten?
Als u gebruik maakt van betaling met IDEAL, vooruitbetaling rekenen wij geen extra betaalkosten. Voor een zending onder rembours betaalt u € 17,50 (incl. btw) aan betaalkosten.

Betaling met IDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. 

Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ING, ABN AMRO, Fortis, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Betaling met Bancontact (Belgie)

Bancontact zorgt als sinds 1989 voor een vlot betalingsverkeer en is de Belgische marktleider in elektronische betalingen.

Vooruitbetaling
Indien u tijdens het bestellen kiest voor vooruitbetaling, schrijft u dan het aankoopbedrag vermeerderd met de eventuele verzendkosten over op de rekening van Intra Verlichting Outlet.NL. Als betalingskenmerk vermeldt u daarbij naam en bestelnummer.

Gegevens:
Intra Verlichting Oulet.NL
ING Hoorn
NL49INGB0008175365

Zending onder rembours
Indien u kiest voor levering onder rembours, dan betaalt u uw bestelling op het moment van aflevering. U betaalt het aankoopbedrag vermeerderd met de eventuele verzendkosten rechtstreeks aan de medewerker van Post NL op het moment dat u de bestelling in ontvangst neemt. 
 


Klachten & Opmerkingen

Indien u klachten of opmerkingen heeft over onze producten, de website of de werkwijze van ons bedrijf dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan op de volgende manieren:

Per telefoon: 0229-745310
Per email: info@intra-verlichting.nl

Indien u gebruik maakt van de email optie, dan zullen wij u binnen maximaal 1 werkdagen een reactie per email terug sturen.   
Het voordeel van mail is dat u duidelijk de klacht kan omschrijven eventueel teogevoegd met productfoto's.
Voordeel voor ons dat u het per mail stuurt is dat we de klacht direct kunnen behandelen omdat we het dossier o.a. uw order erbij kunnen zoeken en meteen bij de eerste terugkoppeling een oplossing kunnen aandragen.

Klachtenbemiddeling via Stichting Webwinkel Keur

Mocht u als klant niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u zich wenden tot de stichting Webwinkel Keur. Zij zullen bemiddelen bij het vinden van een passende oplossing voor uw klacht/probleem.

Stichting Webwinkel Keur kunt u hiervoor inschakelen en uw klacht melden op https://www.webwinkelkeur.nl/consument/
Klacht indienen bij de Geschillencommissie Webwinkel Keur

Europese online geschillenplatform (ODR)

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@intra-verlichting.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Laagste prijsgarantie

100% laagste prijsgarantie

Intra-verlichting-outlet.nl garandeert u 100% laagste prijsgarantie op alle lampen. Indien de lamp elders toch goedkoper wordt aangeboden met dezelfde verkoopvoorwaarden en levertijd ontvangt u van ons een bonuskorting van 10% op de goedkoopste prijs.
Zodra de bestelling is afgehandeld, verstuurd en is ontvangen kan er geen beroep meer gedaan worden op de laaagste prijsgarantie.
U dient vooraf aan de bestelling een beroep te doen op de 100% laagste prijsgarantie.
Ook is de laagste prijsgarantie alleen geldig op nederlandse aanbieders en dat de lampen niet op veilingsite's of soort van worden aangeboden.

Wij leveren een outlet assortiment verlichting van het merk Philips tegen zeer gereduceerde prijzen. Dit wordt o.a. mogelijk gemaakt doordat wij diverse grote partijen consumenten verlichting opkopen.
Daardoor kunnen we deze verlichting aanbieden met altijd minimaal 20% tot meer dan 70% korting.

Bij de betreffende verlichtingsartikelen ziet u precies wat wij op voorraad hebben. Omdat het de outlet webwinkel van Intra Verlichting betreft, is het standaard niet mogelijk om meer dan de daadwerkelijk voorraad te leveren. Natuurlijk kunt u altijd bij ons informeren wat de mogelijkheden zijn wanneer u meer van een armatuur nodig heeft!

U treft in deze outlet store iedere maand nieuwe modellen aan van onze armaturen tegen de laagst mogelijke prijs

Op alle aankopen geven wij 12 maanden garantie en kunnen binnen 14 dagen retour gestuurd worden!


Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u mogelijk al een antwoord op uw vraag met betrekking tot onze service, retourzendingen en overige vragen m.b.t. leveringen. Mocht u ons een email hebben gestuurd met een vraag waarop onderstaand al een antwoord wordt geboden, dan kan het zijn dat uw email verder niet meer wordt beantwoord.

Bij beschadigde leveringen

Kapotte levering ontvangen?

Ten alle tijde zullen wij uw producten zorgvuldig verpakken om zodoende de producten zonder schade bij u af te leveren. Mocht er toch schade zijn, dan verzoeken wij u om dit binnen maximaal 1-2 werkdagen na ontvangst van de levering te melden zodat wij een nieuw product naar u kunnen verzenden. Graag ter ondersteuning afbeeldingen toevoegen van de schade. Indien het product niet meer voorradig is zullen wij het aankoopbedrag aan u retourneren.  Mocht u dit niet doen, dan kan voor ons de schade aan het product na levering ontstaan zijn en zijn wij niet meer verantwoordelijk voor de schade.

Indien u een of meerdere kapotte lampen heeft ontvangen bij levering, graag per email met foto en toelichting (aantal en artikelnummer van de betreffende lamp) op het volgende emailadres: administratie@intra-verlichting.nl

Reclameren van een schade graag binnen enkele dagen na ontvangst van uw pakket. Dan kunnen wij de schade evt. nog verhalen op de pakketdienst of fabrikant. 

Bij vragen over garantie en defecten binnen garantie

Voor vragen mbt de garantie op producten die u bij ons heeft aangekocht, graag ook een email richten aan administratie@intra-verlichting.nl  ter ondersteuning afbeeldingen toevoegen over uw probleem.

Retourzendingen

Binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen kunt u onder bepaalde voorwaarden uw zending (gedeeltelijk) retourneren, graag uw retourzending aanmelden op het volgende emailadres: 

Intra Verlichting Outlet.NL

o.v.v. Verkregen retournummer 

U ontvangt na acceptatie retourmelding een retouradres

Terugbetaling retourzendingen

Met ingang van juni 2014 schrijft de wet voor dat retourzendingen binnen 14 dagen moeten worden terug betaald. Daar houden wij ons aan maar u ontvangt geen bevestiging van ontvangst van de retourzending meer. Mocht het geld niet binnen de gestelde termijn van max.14 dagen terug gestort zijn, dan kunt u contact met ons opnemen per email of telefonisch.

Terugbetalingen n.a.v. annuleringen

Voor wat betreft terugbetalingen naar aanleiding van geannuleerde orders om welke reden dan ook schrijft de wet wederom voor dat wij deze binnen 14 dagen moeten hebben terug betaald. Mocht het geld niet binnen de gestelde termijn van max. 14 dagen terug gestort zijn, dan kunt u hierover contact met ons opnemen per email of telefonisch.

 Leveringen naar België

 

  • Voor leveringen in België vragen wij een vaste vergoeding van € 27,50.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
Ideal
100% laagste prijsgarantie
© 2015 - 2018 Intra-verlichting Outlet | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.